Sol och sommarvärme

Äntligen är det sol o värme.
Nu har första veckan av mina lediga fem gått och jag har det så himla bra. Kommit igång med lite övningar för kroppen och stressat ner. Axlarna har sjunkit flera centimeter.
Fixat och donat lite här hemma, vart på några fotoutflykter och även vart en stund hos Andreas och putsat fönster. I morgon blir det mer fönsterputs akupunktur och sjukgymnastik. På kvällen ska jag och en granne till Stora Holm på en föreläsning om trädgård.
I dag hämtade jag det nya fina kameraobjektivet, testat lite i Gräfsnäs och här hemma. Sedan har jag solat, bakat bullar och kakor och målat klart det sista trädgårdsbordet.
IMG_4581
Skilla som växer i gräsmattan.

2 thoughts on “Sol och sommarvärme

  1. Om du vill testa nya objektivet hos oss så har vi (fläckvis) lite gräs i scilla odlingen.

    Håll mig nu inte längre på sträckbänken,vilket objekt har du skaffat??

    (Brännvidd? fast objektiv? Bilden ser väldigt bra ut!!)

Kommentera

