Fototriss 181 ”Lugn och ro”

Lugn och ro för mig är förknippat med att vara hemma. Hemma på landet i tystnaden. Gärna en dag hemma utan att behöva lämna byn, bilen står parkerad och jag har friheten att åka iväg men väljer att stanna hemma.
Första bilden är från en promenad i skogen då vi satt vid en sjö och fikade.

Sedan två bilder från mitt älskade lilla växthus. Att sitta ner med en bok och något gott att dricka efter en dag av stress och besvikelser. Boken, en av Ann Rosmans deckare om Marstrand, klart läsvärda.

Frukost i växthuset en ledig dag.

Det är lugn och ro för mig, för andras tolkningar i ämnet. Fototriss

10 thoughts on “Fototriss 181 ”Lugn och ro”

  1. Vackra bilder! Ser skönt och rogivande ut. Såna där ringar äter min väninna också till frukost. Jag brukar skoja med henne och säga att det ser ut som hundmat. Men dom smakar helt ok och med hallonen till så blir det ju en riktig höjdare.

Kommentera

