Fototriss 171 ”Underifrån”

Först en ursäkt till alla snälla som vart inne och kommenterat hos mig den senaste tiden. Jag försöker kommentera hos er också men hos vissa av er har jag problem och får inte iväg min kommentarer. Då jag inte är något datasnille vet jag inte vad felet är men jag gör nya försök.

Först en bild på Uddevallabron fotograferad underifrån

Nummer två är en bild underifrån en av Tjörnbroarna.

”Pappa, pappa det är en båt i din pool” löd sms.et från mellansonen. Här har pappa kommit hem och får se när sonen kommer upp underifrån under sina övningar i eskimåvändningar.

Du kan se fler fototrissar på ämnet ”Underifrån” på http://fototriss.blogspot.se/

17 thoughts on “Fototriss 171 ”Underifrån”

  1. Att fota broar underifrån är bara så kul, blir så fina vinklar och perspektiv.
    Välkommen till Veckans hus i kväll.

Kommentera

