Fototriss 156 ”Så här ser det ut där jag är”

Då jag har tillbringat större delen av dagen på jobbet är mina bilder tagna omkring kl 17.00. Det har vart en ovanligt varm novemberdag, på väg till jobbet kl 06.45 stod termometern på 8° och när jag var på väg hem kl 16.00 var det 9,5°.

Som många andra har jag och min syster vart på kyrkogården och pysslat om gravarna. Saknar er lite extra idag, mamma, mormor, morfar, farmor och farfar.

Kyrkogården där våra närmaste är begravda finns vid Starrkärrs kyrka, Ale kommun, Göteborgs stift.

Kyrkan hade öppet denna dag för de som önskade.

 


För att se hur det ser ut hos andra gå till Fototriss

9 thoughts on “Fototriss 156 ”Så här ser det ut där jag är”

  1. Vi var oxå och tände ljus på kvällen och det var så fint med alla ljus som lyste överallt o alla människor som gick runt.
    Fint fönster fotat utan stativ, för det hade du väl inte med dig på vägen från jobbet?
    Ha en trevlig dag på jobbet idag

Kommentera

